Evaluering etter kurs for advokater om boligmangler november 2018:
Kursets innhold: 4,9 av 5
Kursets form: 4,9 av 5
Totalscore 4,9 av 5.
---
Evaluering etter kurs for advokater om boligkjøpstvister mai 2018:
Kursets innhold: 4,9 av 5
Kursets form: 4,8 av 5
Totalscore 4,7 av 5.
Her er at par av kommentarene: «Svært fornøyd». «Nyttig kurs, er fornøyd!» «Meget bra –fortsett slik». «Veldig bra kurs. Hyggelige kursholdere og god stemning». «Masse gode praktiske tips og oppdaterte problemstillinger og saker. Supert!».
---
Tilbakemelding etter kurs hos Santander 26. november 2015:
Hei og takk for i går. Det var veldig bra og vi fikk mange gode tilbakemeldinger! Jeg har anbefalt dere videre til mine kolleger i region Nord; Sør og Øst
Mvh Grethe Moe Tungesvik
Regiondirektør Santander Consumer Bank AS
---
Fra et kurs om klagehåndtering (Confex) november 2010.
«Virket utrolig tørre/«nerder» til å begynne med, men har en herlig humor som fikk både meg og resten av publikum til å både humre og skrattle innimellom. Fanget rommet!»
9. november 2018 – Advokatenes-hr – Kurs i boligmangler
22. oktober 2018 – Advokatforeningen – Boligkjøpsmangler og forbrukerrettigheter
7. september 2018 – Våtromsdagene – Forbedringspotensiale for håndverkeren
6. september 2018 – Rodin & Co – Kjøp og salg
1. september 2018 – NRK – Forbrukerrettigheter
25. mai 2018 – Advokatenes-hr – Kurs i boligmangler
11. januar 2018 – Gilje – Reklamasjoner på dører og vinduer
2. november 2017 – Takstmannsforbundet – Berlin – Skadetakster
17. oktober 2017 – Comfort – Reklamasjoner i rørbransjen
23. mars 2017 – Sintef/Mycoteam – Nasjonalt fuktseminar - Vannskader
26. februar 2017 – Sandvika vgs – Forbrukerrettigheter
26. januar 2017 – Cinderella – Forbrukerkjøpsloven og reklamasjoner
27. november 2016 – Byggmakker opplæringsfilm om reklamasjoner
26. april 2016 - Santander – Garantier og reklamasjoner
27. januar 2016 - NBBL – Opphør av husleieforhold
16. februar 2016 – Santander avd. øst – Reklamasjoner på bil
6. november 2015 Confex – Klagesakshåndtering
25. november 2015 – Santander avd. vest – Bilreklamasjoner
6. oktober 2015 - Byggmakker – Reklamasjoner på gulv og andre kjøp
8. april 2015 - Leaseplan – Leasing av bil
April 2015 - AK maskiner – Reklamasjoner og klager
20. november 2014 – Confex – klagehåndtering
13. og 19. mars 2014 – Eltakstmannskurs
3. desember 2013 – Confex – Markedsføringsloven
November 2013 – Aspect – klagehåndtering.
19. mars 2013 – kurs for bilbransjen om plikter/rettigheter ved verkstedtjenester og bilsalg
7. mars 2013 holdt Forbrukeradvokaten innlegg for bilbransjen på lakkskadeseminar
19. mars 2013 – bilbransjen – reklamasjonshåndtering og mangler
desember 2012 – Confex – Lover og regler ved markedsføring
Oktober/november 2012 – Citröen – fire kurs om rettigheter for bilkjøpere
Okotober 29012 – Oslo bilbransjeforening – kjøpsrettigheter
Oktober 2012 – AK Maskiner – 2 kurs – Kjøp/salg av varer til forbrukere og næringsdrivende
Oktober 2012 – Aspect – klagehåndtering for utvekslingsstudenter
2011 – Vannskadeseminar – Byggforsk
2011 – Ford – Forbrukerrettigheter – flere kurs
7. juni 2011 – Confex – Klagehåndtering
7. juni 2011 – Bilbransjen – klager, garantier og reklamasjoner
November 2010 – Confex – Markedsføring i sosiale
November 2010 – Talgø – Forbrukerkjøpsloven
12. november 2009 – Confex – profesjonell klagehåndtering
26. September 2007 Forsikringsforeningen – Forsikring for alle – til hvilken pris?
2007-2010 – Byggmakker – Forbrukerkjøpsloven og andre forbrukerlover – Forbrukeradvokaten har holdt jevnlige kurs for organisasjonen.
Juni 2006 – Forbrukerrådet – Leieprisvern
2006 Leieboerforeningene i Norden – Leiepriser i Oslo, Norge og Norden
Januar 2006 – Gruppesøksmål – BI Forsikring
Januar 2006 – Forbrukerjournalistikk – Arbeiderbevegelsens folkehøgskole
September 2005 – Rettshjelpforsikring – BI Forsikring
September 2004 – Forbrukerrådet, regional samling – Husleieloven hva ga den oss?
Juni 2004 – Behandlingen av eierskiftesaker – Norwegian Claims Link, Hankø
April 2004 – Fagrådet for våtrom, Våtromsdagene – Rørleggertvister
Mai 2003 – Norges takseringsforbund, Molde – Avhendingsloven – tips til kjøper og selger
September 2002 – Forbrukerombudet – Eierskifteforsikring, trygghet for kjøper?
Sept 2002 – Forbrukerrådet i Møre og Romsdal, Molde – Eierskifteforsikring falsk trygghet?
Mai 2002 – Eiendomsadvokatenes service, Danmark – Eiendomsmeglere og eierskifteforsikring?
November 2001 – Forbrukerrådet i Oslo og Akershus – Ansvar for vannskader
November 2000 – Forbrukerrådet – Klagesaksrutiner ved avhendingssaker
Mai 2003 – Forbrukerrådet I Oslo og Akershus – Bustadsoppføringslova
November 2001 – Forbrukerrådet i Oslo og Akershus – Leieboernes vedlikeholdsansvar
November 2000 – Forbrukerrådet – Husleieloven
Mai 1999 – Leieboerforeningen – organisering
Oktober 2002 Messekomiteen for Hobbyprodukter – Forbrukerkjøpsloven i hobbyproduktbransjen
April 1998 og april 2002 – Folkeuniversitetet – Kjøp og håndverkertjenester for småfagsstudenter
April 2002 – Norske Rørleggerbedrifters Landsforening – Håndverkertjenester for rørleggerbransjen
November 1999 – VVS Informasjon – Tilstandsrapport for rørleggerbransjen
Sept 2003 – Universitetet i Oslo, Inst. for Menneskerett – Consumer rights and politics in Norway
Januar 1998 – Forsikringsakademiet – Personskadesaker, Valg av leger
Besøks- og postadresse: Uranienborgveien 1, 0351 Oslo
telefon 232 03 232 | org. nr. 913839811 mva | post@forbrukeradvokaten.no
Uranienborgveien 1, 0351 Oslo
telefon 232 03 232 | org. nr. 913839811 mva
post@forbrukeradvokaten.no